Заміна кульової опори у Львові
Виконуємо заміну кульових опор в автосервісі «ТDA» на легкових, комерційних автомобілях будь-яких іноземних марок. Ми проводимо весь спектр ремонтних робіт по підвісці, в тому числі і по заміні верхніх і нижніх кульових опор. Для Вашої зручності у нас відкритий магазин з величезним вибором автозапчастин в наявності та на замовлення, для будь-яких марок і моделей автомобілів. Нову деталь ви можете привезти з собою або замовити її за допомогою нашого каталогу.
Кульова опора забезпечує поворот маточини, зберігаючи колесо в заданому положенні при вертикальних переміщеннях. При нормальних умовах експлуатації ресурс деталі становить 100 тис. км. пробігу, проте тут багато що залежить від виробника. У нашій практиці бували випадки, коли кульова опора розбивалася після 15 тис. км.
Ціни на заміну кульової (шарової) опори
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Заміна кульової опори (кріп. гвинти або заклепки) | від 300 грн |
Заміна кульової опори (запресована) | від 400 грн |
Заміна передньої кульової опори необхідна при таких симптомах:
- Брязкіт в передній частині підвіски при подоланні перешкод. Сигналізує про люфт пальця або виробленні змащення в системі.
- Виляння або розгойдування колеса під час руху.
- Інтенсивна вібрація, викликана збільшенням зазору між пальцем і корпусом.
Інтенсивний знос цього елементу з’являється при пошкодженому пильовику та активній їзді по бездоріжжю. Обрив кульової опори — вкрай небезпечна ситуація. В результаті ви можете отримати некерований автомобіль з фактично «зірваним» колесом, яке неминуче зашкодить крило. При перших симптомах зносу кульової рекомендуємо негайно звернутися на сервіс. Досвідчений фахівець здатний виявити несправність на слух, проте в нашому розпорядженні є спеціальні люфтоміри для більш точної діагностики.
Порядок заміни кульової опори
Заміна верхньої кульової опори виконується з використанням спеціального знімача:
- Колесо демонтується, кріплення кульової очищається від пилу і бруду.
- Відкручується гайка кріплення.
- Ставиться знімач, за допомогою якого деталь випресовується з гнізда.
- Зношений вузол замінюється на новий.
Після заміни кульової опори обов’язково слід зробити розвал-сходження, оскільки положення колеса безпосередньо залежить від цього елементу. Річ у тому, що стара, зношена деталь мала люфт, і якщо розвал був зроблений на розбитій опорі, кут установки колеса після процедури зміниться, що призведе до швидкого зносу гуми.
Заміна нижньої кульової опори виконується одночасно з верхньою і проходить за такою ж схемою. Як правило, обидва елементи вдається витягти за один прийом. Сама процедура демонтажу і монтажу вимагає значних зусиль і досвіду, тому ми не рекомендуємо робити її самостійно.
Заміна задніх кульових опор потрібна рідше, оскільки задній міст автомобіля відчуває не такі серйозні навантаження. Симптоми їх зносу такі ж, як і у передніх: брязкіт, люфт коліс, сильні вібрації. Це непрямі ознаки, які можуть свідчити і про інші несправності підвіски, тому остаточний діагноз можна поставити після детальної діагностики автомобіля в боксі. Приїжджайте в зручний час — в разі попереднього запису ми гарантуємо відсутність черги.