Заміна кульової опори у Львові

Виконуємо заміну кульових опор у «ТDA» на легкових, комерційних автомобілях будь-яких іноземних марок. Ми працюємо Заміна кульової опори на сучасному обладнанні і маємо в своєму розпорядженні штатом досвідчених механіків, видаємо гарантію на всі процедури і пропонуємо розумні ціни на послуги. Нову деталь ви можете привезти з собою або замовити її за допомогою нашого каталогу.

Цей елемент забезпечує поворот маточини, зберігаючи колесо в заданому положенні при вертикальних переміщеннях. При нормальних умовах експлуатації ресурс деталі становить 100 тис. Км пробігу, проте тут багато що залежить від виробника. У нашій практиці бували випадки, коли кульова розбивалася після 15 тис. Км.

Заміна передньої кульової опори потрібно при таких симптомах:

  • Брязкіт в передній частині підвіски при подоланні перешкод. Сигналізує про люфт пальця або виробленні змащення в системі.
  • Виляння або розгойдування колеса під час руху.
  • Інтенсивна вібрація, викликана збільшенням зазору між пальцем і корпусом.

Інтенсивний знос цього елемента з’являється при пошкодженому пильовику і активній їзді по бездоріжжю. Обрив кульової опори — вкрай небезпечна ситуація. В результаті ви можете отримати некерований автомобіль з фактично «зірваним» колесом, яке неминуче зашкодить крило. При перших симптомах зносу кульової рекомендуємо негайно звернутися на сервіс. Заміна кульової опори автоДосвідчений фахівець здатний виявити несправність на слух, проте в нашому розпорядженні є спеціальні люфтометри для більш точної діагностики.

Заміна верхньої кульової опори виконується з використанням спеціального знімача:

  • Колесо демонтується, кріплення кульової очищається від пилу і бруду.
  • Відкручується гайка кріплення.
  • Ставиться знімач, за допомогою якого деталь випрессовивается з гнізда.
  • Зношений вузол замінюється на новий.

Після заміни обов’язково слід зробити розвал-сходження, оскільки положення колеса безпосередньо залежить від цього елемента. Справа в тому, що стара, зношена деталь мала люфт, і якщо розвал був зроблений на розбитій опорі, кут установки колеса після процедури зміниться, що призведе до швидкого зносу гуми.

Заміна нижньої кульової опори виконується одночасно з верхньої і проходить за такою ж схемою. Як правило, обидва елементи вдається витягти за один прийом. Сама процедура демонтажу і монтажу вимагає значних зусиль і досвіду, тому ми не рекомендуємо робити її самостійно.

Заміна задніх кульових опор потрібно рідше, оскільки задній міст автомобіля відчуває не такі серйозні навантаження. Симптоми їх зносу такі ж, як і у передніх: брязкіт, люфт коліс, сильні вібрації. Це непрямі ознаки, які можуть свідчити і про інші несправності підвіски, тому остаточний діагноз можна поставити після детальної діагностики автомобіля в боксі. Приїжджайте в зручний час — в разі попереднього запису ми гарантуємо відсутність черги.

Чекаємо вас вже сьогодні!

Автомобілі які обслуговує автосервіс:
  • Mercedes
  • BMW
  • Audi
  • Porsche
  • Land Rover
  • Toyota
  • Lexus
  • Volvo
  • volkswagen
  • Hyundai
  • Honda
  • Kia
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Infiniti
  • Sitroen
  • Renault
  • Skoda
  • Ford
  • Сhevrolet
  • Opel
  • Mazda
  • Suzuki
  • Subaru
  • Fiat
  • Jeep
  • Dodge
  • Acura
  • Alfa Romeo
  • Saab