Ремонт варіатора у Львові
Варіатор (CVT) це складний пристрій, що вимагає певних правил експлуатації та обслуговування. Даний вузол автомобіля вважається надійною системою, але так як і інші вузли вимагає певного догляду. Ремонт варіатора, як і будь-який інший ремонт автоматичної коробки автомат, повинен проводитися в автосервісі з дотриманням всіх технологічних параметрів, при цьому ремонт варіатора вимагає зовсім інших технологій і комплектуючих, ніж ремонт АКПП. При ремонті, майстер повинен мати дуже високу кваліфікацію. Наші фахівці володіють всіма знаннями, які потрібні для якісного технічного обслуговування та ремонту варіаторів будь-яких марок і будь-яких моделей авто.
Ціни на ремонт коробки варіатор
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Діагностика варіатора | від 200 |
Зняття варіатора | від 1200 |
Дефектація варіатора | від 1200 |
Розбирання та складання варіатора | від 1500 |
Ремонт мехатроніка та гідроблоку | від 1900 |
Заміна сальника | від 200 |
При будь-яких роботах з CVT, проводиться ретельна комп’ютерна діагностика варіатора. Тільки після цього ми знімемо і розберемо варіатор (при цьому ми вимагаємо, щоб клієнт був присутній при розбиранні) і складемо список дефектів. Якщо це буде необхідно, міняємо старі зношені деталі на нові, і тільки після цього відбувається збірка і установка варіатора на автомобіль. Після ремонту варіатора, автомобіль проходить повну діагностику. Роботи по ремонту і заміна зношених деталей відбуваються тільки з повної згоди клієнта, з ним обговорюються ціни та терміни. На всі види ремонту нашими майстрами ми даємо гарантію.
По суті, варіатор — це механічна система, що дозволяє плавно в автоматичному режимі змінювати передавальне відношення в певному діапазоні. Основу варіатора складає клиноремінна передача: є два шківи (провідний і ведений) з розсувними боковинами, зазор між якими визначається відцентровим регулятором або навантажувальною муфтою. Завдяки тому, що передачі в варіаторі не є строго фіксованими, звичне смикання перемикання передач відсутня, так само як відсутні і поштовхи при старті з місця. Не дивно, що його популярність постійно зростає. Особливо відзначилися на ниві воротарів японські виробники: Honda, Nissan, Mitsubishi. Не відстають і німці в особі Audi. За статистикою, Ніссан, Пежо, Міцубісі — самі розповсюджені марки по ремонту варіаторів.
Найпоширеніші проблеми варіаторів:
- заклинювання клапана масляного насоса;
- задирки на конусах;
- задирки на ремені варіатора.
Для правильної та швидкої локалізації проблеми, нашим спеціалізованим сервісом проводяться комплексна діагностика варіатора, включаючи в себе: комп’ютерну діагностику CVT, тест-драйв з майстром, перевірку стану та рівня масла в трансмісії. За підсумками діагностики визначається проблема, клієнту називаються терміни її усунення і вартість за ремонт варіатора.
Коли варто робити ремонт варіатора?
Для того, що б полегшити роботу майстрам автосервісу, запобігти несподіваній відмові варіатора і заощадити собі час і нерви, вами може бути проведена найпростіша самостійна діагностика варіатора за зовнішніми ознаками:
- Виникаючі при русі з постійною швидкістю ривки — однозначна ознака проблем з гідроклапаном, тут ніяка діагностика варіатора не потрібна.
- Сторонній шум або гуркіт найчастіше говорить про зношені підшипники — проблема не найсерйозніша, але потребує швидкого та якісного виправлення.
А ось якщо ви виявили більш млявий, ривковий розгін автомобіля, поштовхи при перекладі селектора з положення R / P в D або навпаки. Або машина взагалі не рушає з місця при перекладі з окремих передач. То вам терміново слід звернутися в надійний автоцентр, де буде проведена точна комплексна діагностика і подальший ремонт варіатора (CVT).