Заміна масла (Liqui Moly) і масляного фільтру у Львові

Постійним клієнтам – ЗНИЖКА 10%!

Кожен власник автомобіля турбується про свій автомобіль, бажаючи, щоб його “залізний кінь” почував себе чудово. Найефективніша формула тривалої безвідмовної роботи машини – це регулярна зміна зношуваних компонентів – масла і фільтра.

Заміна масла – це процедура, яку необхідно проводити через кожні 10000 км пробігу, але не рідше одного разу на рік. На превеликий жаль, невчасна заміна призводить до значного зменшення заданого ресурсу двигуна і всіх його компонентів, а це загрожує додатковими витратами на покупку дорогих деталей. Крім масла, заміні підлягає і фільтр.

TDA-сервіс – авторизований сервіс компанії Liqui Moly, який також реалізує зі складу широкий спектр мастил, фільтрів, присадок для вашого автомобіля.

Основні фактори забруднення масла та фільтра:

  • органічні домішки, утворювались внаслідок полімеризації, окислення і термічного розкладання палива і масла;
  • неорганіка – частинки механічного зносу компонентів двигуна, залишковий продукт зольних присадок, технологічні забруднення, пил і т. д.

Сьогодні численні сервіси надають можливість регулярного обслуговування, ремонту автомобілів та заміни масла (масляного фільтра). Такі послуги користуються великим попитом, адже, скільки мороки потрібно щоб, наприклад, замінити масляний фільтр. Львів тут поза конкуренцією і надає можливість зробити це практично на кожному кроці. Якість послуг на багатьох з них залишає бажати кращого. Наш автосервіс використовує виключно фірмові автомасла Liqui Moly і грамотно підбирає їх, роблячи процедуру заміни масла (масляного фільтра) безпечною і істотно збільшує термін служби силового агрегату.

Як робиться заміна масла і фільтра?

Основні етапи можна розбити на кілька пунктів:

  1. Промивання двигуна – активна рідина заливається в старе масло і застосовується для очищення силового агрегату від шламу, нагару, губчастих утворень і т.д.
  2. Зливання старого масла – здійснюється як класичним (через відповідну зливну трубку в піддоні картера), так і вакуумним (за допомогою спеціального апарату через канал масляного щупа) способами.
  3. Заміна фільтра – знімається старий очищувач фільтра, протирається посадкова поверхня, змащується маслом кільце ущільнювача на новому фільтрі і проводиться монтаж елемента.
  4. Заливання масла – основний процес. Проводиться при витягнутому щупі і лише після того, як залито його необхідну кількість, можна заміряти рівень. Варто з обережністю запускати ДВЗ відразу після цього процесу, оскільки мастило може бути присутнім не у всіх відсіках силового агрегату. Для того щоб не пошкодилися незмазані елементи, що труться, двигун запускають в роботу на холостому ходу на кілька хвилин до того, поки не згасне тривожна червона лампочка мінімального тиску масла.

Чому необхідно звернутися на СТО?

Багатьом автолюбителям заміна масла здасться дріб’язковим процесом, який можна легко зробити самому. Однак, навіть досвідчені водії, не завжди можуть повністю дотриматися всіх технічних вимог. Неправильна послідовність процесів промивання, зливання та заміни або некоректний вибір тимчасових інтервалів для них часто призводить до того, що роботу необхідно починати з нуля. Підбір змащуючого матеріалу багатьма ведеться лише емпіричним шляхом, а від цього виникають серйозні неполадки в роботі ДВЗ. Враховуючи кількість фальсифікату на вітчизняному ринку і його невідповідність вимогам стандартів API, заміна масла і фільтра найчастіше є своєрідною “автопроблемою”. Звернення на СТО допоможе вирішити всі ці проблеми.

Заміна масла Liqui Moly

При купівлі масла Liqui Moly – заміна БЕЗКОШТОВНА

Півсинтетика (бензин) 65 грн/л
Півсинтетика (дизель) 67 грн/л
Мінералка (бензин та дизель) 50 грн/л

ЗАМІНА МАСЛА

Заміна масло+масляний фільтр 40 грн
Зняття піддона +10 грн
Паливний фільтр +10 грн

За детальною інформацією та асортиментом, який можна придбати у нас – дивіться на сайті Liqui Moly або зв’яжіться з нами